وبلاگ علی محمودیان
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی کامپیوتر و آدرس mahmodiyanali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.





پس از انتشار خبري مبني بر به بازار آمدن سري جديد پردازنده‌هاي اينتل به نام Ivy bridge و خوشحالي اينتل که ديگر قطعا AMD به گرد پاي او نمي‌رسد، بار ديگر شركت AMD همه را بهت زده کرد.
بنا بر اعلام سايت x-Bit و چند سايت خبري ديگر، نقشه راه AMD توسط يکي از کارمندان اخراج شده اين شرکت مبني بر به بازار آمدن نسل جديد پردازنده‌هاي AMD بولدوزر با مدل FX-۸۱۷۰ در انتهاي سه ماه اول سال ۲۰۱۲ march ميلادي منتشر شد.
طبق جزئيات کم درج شده در اين سايت‌ها FX-۸۱۷۰ با اصلاحات نسل قبل خود ۸۱۵۰ و با فرکانس بالاتر ۳.۹ گيگاهرتز در هر هسته و در حالت توربو کور حتي از ۸۱۵۰ هم قوي‌تر و با سرعت‌تر يعني ۴.۵ گيگاهرتز خواهد بود و تمام نکات و مشکلات مربوط به ۸۱۵۰ در اين پردازنده بطور کامل برطرف شده است.
به گفته معراج هلشي - کارشناس فروش محصولات رايانه‌يي - بر اساس اين نقشه راه، اي ام دي تا سال ۲۰۱۴ به نسل پردازنده‌هاي هشت هسته‌يي با معماري زامبي ادامه خواهد داد.

[ 18 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 17:17 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]

حذف و اضافه دانشگاه پيام نور از 6/12/90 شروع شده و تا تاريخ 12/12/90 ادامه دارد.كليه دانشجويان مي توانند با مراجعه به سايت گلستان و رفتن به بخش ثبت نام واحد هاي خود را حذف و يا اضافه كنند.

[ 4 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 23:21 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]

 

بر اساس نامه اي که از طرف عبدالله معتمدی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور منتشر شده است سايت ميان ترم دانشگاه پيام نور از ساعت ۹ صبح روز ۳ اسفند ۹۰ تا ساعت ۲۴ روز ۴ اسفند ۹۰ براي امكان ثبت نمرات میان ترم برای اساتیدي که پیش از این نسبت به ثبت نمرات میان ترم دانشجویان اقدام نکرده اند فراهم خواهد شد.

[ 1 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 23:18 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وبلاگ شخصی علی محمودیان اندارگلی منتظر نظرات خوب شما دوستان هستم........
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 33706
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


تازه های فروم هم میهن